Mybox24

99,3% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam988Nie polecam6

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Ekskluzywne opakowania - Część 1 - Kreatywne pakowanie czekolady

Wybrane opakowania designerskie

Startujemy z pierwszą częścią prezentacji wyjątkowych opakowań konsumenckich, wykonanych według autorskich projektów dla ekskluzywnych koncernów czekoladowych. Tych produktów możesz nie znaleźć na sklepowych regałach. Tym bardziej warto je poznać i odkryć jak profesjonalną opakowaniową opieką można otoczyć wyjątkowe rarytasy. Przed nami wiele naprawdę niekonwencjonalnych metod pakowania, często z artystycznym zacięciem, aby trudno było zapomnieć o produkcie, który widzimy.  Kreatywne opakowanie zwiększa nasze doznania zmysłowe, zachęca nas do zakupu i sprawia, że sięgnięcie po kolejny listek czekolady staje się chwilą wartą uwagi. 

 

Kartoniki z nadrukiem. Unikatowy image opakowania

Niepodważalną siłą kartoników otaczających pyszną czekoladę jest nadruk, który nadaje opakowaniom oryginalnego sznytu. Design na wierzchu litej tektury to ogromne pole do popisu dla projektantów, którzy potrzebują wyróżnić jedną markę względem drugiej. Oryginalna czcionka, dobór barw na opakowaniu powinny stworzyć efekt na którym pragniemy zawiesić oko i wyobrażamy sobie doświadczenia smakowe. 

       

     

          ⬆️ składane kartonowe opakowanie na pralinki w stylu stołu do piłkarzyków

 

⬇️ Opakowanie w stylu XIX wiecznym wzbudza zainteresowanie i kłania się w kierunku historii rozwoju opakowań. Przyciąga uwagę konsumenta tym bardziej, gdy na świecie utrzymuje się moda na retro elementy codziennego użytku.  

 

 

 

⬇️Opakowania stylizowane na kartony pocztowe. Producenci zastosowali reklamową iluzję, element zaskoczenia i nieszablonowość w pakowaniu czekoladek. Zrezygnowali z utartych schematów - nadruku sugestywnego, zbliżonego wizualnie do pakowanego produktu. Bo przecież kartony do wysyłki pocztowej nie kojarzą się wcale z konsumpcją czekolady. Jednak decyzja o opakowaniach z nadrukiem "z innej beczki" jest bardzo interesującym marketingowym krokiem. Przeciwieństwa tworzą charakterystyczny połączenie, o którym niełatwo zapomnieć.

 

 

Opakowanie znakiem szlachetności 

Kiedy na witrynach sklepowych lub internetowych po raz pierwszy widzimy dany produkt, opakowanie jako pierwsze zapisuje się w naszej percepcji. Może nas zatrzymać na dłużej, przyciągnąć lub stać się dla nas obojętne. Kształtując nasze pierwsze wrażenie, posiada ogromne znaczenie przy ostatecznej decyzji o zakupie. Kreatywność i precyzja jego wykonania świadczą często o szlachetności i profesjonalizmie marki. Najlepszym przykładem są producenci czekoladek firmy "John & Kira's" z siedzibą w Filadelfii. Patrząc na wygląd zewnętrzny paczki z czekoladkami, można wyczuć, że mamy do czynienia ze szlachetną marką i zawartością, po której spodziewamy się wyjątkowych doznań smakowych. 

 

 

 

 

 

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl